wtorek, 27 września 2011

Zawijacz na szyję i kolejny szal

Troszeczkę podziergałam i oto wyniki:

Najpierw szal z przepięknej włóczki Sekku firmy Noro.
Zakupionej oczywiście na e-dziewiarce
Weszło motek i troszkę drugiego - i trochę jest za długi - owijam go na 3 razy.
z jednego motka byłby OK, ale już nie chciałam pruć.
Planuję kolejne z innych kolorów.






A tu w tle widać kolejną robótkę, czyli szal z Angory Batik z Yarn Art
Oczywiście też z e-dziewiarki


Moje lenistwo sprawia, że jestem baaardzo pomysłowa.
Oto nowy sposób blokowania - o dziwo - dla tej włóczki idealny.
Szal zblokował się fantastycznie.






3 komentarze:

  1. Aniu szal z sekku rewelacyjny! te kolory są po prostu boskie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. O super, masz szaliczek pasujący jak ulał do mojej chusty :) Będziesz z niego zadowolona, bo ta włóczka jest naprawdę fajna. A ten szal z angory też niezły, ja jeszcze nie blokowałam nic na suszarce. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń